The best thing! ♥

Okay, the best thing! hikhok, jatuh kerusi :') HAHA, let me tell you k. mula, aku tengah main knuckle2 dengan Farisha, Aisyah, Ana, Laili. k best :p hehe, then. sampai farisha je main knuckle macam nak tumbuk dinding xD LEPASTU, dia terbuat kuat gila sampailah aku jatuh :'D HAHA, vavi. Nasib baik lelaki tak brapa ramai sangat. "takpa, dah biasa weh -.-" hahaa, tapi besttttttttt ._. alololo baru first time jatuh at class weh :p NORMAL lah tuuuuuu #puiii hehe, then aku lepak skejap kat lantai kelas jap. malu nak bangun weh, tapi apa kan daya, terpaksa lah aku bangun :p haha k muka merah :3 anyonyonyoo malu jap. lepas tu aku buat lah macam biasa ;) #cool  puiiiiiii! XD muahahha, takpa. harini hari diorang. esok hari aku ;D klah tuje aku nak cakap. Hee thankyou korang haha, bye. The End~


No comments:

Post a Comment